-->

CARI APE TU?

Wednesday, August 27, 2014

Wordless Wednesday #19 : Hidung Berdarah

Salam 1 Malaysia T_T

google image

Tak tahu kenapa hari ni hidung bleeding banyak sangat T_T, kalau nak tahu macam tu la keadaan Cik Mimie sekarang ni..sumbat tisu kat hidung..


18 comments:

  1. ishh. macam teruk je. mcm ne leh jadi cmtuu???? ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahu la kenapa nad :( Nasib baik kna tyme lunch, so blik rumah tadi mak suh letak daun sireh skrg da kering da juz idung ada sakit skit..

      Delete
    2. cuak pulak.. takpena kene.. tapi ishh mcm teruk je.. malam law kua darah jugak. pegi klinik tauuu :)

      Delete
    3. itula, tetiba lak boleh bleeding..Ok Nad sayang :) Thank you tau :)

      Delete
  2. Replies
    1. agaknya kot, cakap ngan mak tadi mak kata panas dalam tu yang hidung bleeding T_T

      Delete
  3. Haalla, siannye... semoga cpt sembuh ye....;-)

    ReplyDelete
  4. biasanya budak2 ngn org yg ade darah tinggi yg suka hidung berdarah ni..



    hurmmm sy suggest cik mimie gi further check up ngn doctor. kalau dapat jumpa pakar ENT lagi bagus..


    lps tu, sy suggest amek multivitamin~ :)



    cecepat sembuh yaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank for suggest Si Daun Ceri :) InsyaAllah, nanti Cik Mimie buat further Check up :)

      Delete
  5. Zumal pernah gak jadi sebab badan panas... Maklum la terlebih sensitif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itula, cuaca skrg pun x menentukan..mcm2 pnyakit..

      Delete
  6. Selalu orng kata dlman kita pnas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknye la..Cik Mimie pun xtau..heee

      Delete
  7. hahahaha.... panas dalam ni.... orang kata kalau dalam badan panas, minum air badak tu. insya-ALLAH eloklah sikit.

    banyak-banyak minum air putih ye ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xtau la dalam ni panas ke x. Hahaha..thank Amy :-)

      Delete
  8. selalunya kalau hidung berdarah ni maknanya suhu badan terlalu panas. mimie kena sejukkan badan dan sumbat sireh dalam hidung

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda