-->
728 x 90

CARI APE TU?

Thursday, February 17, 2011

16/02/2011 Part 2: Teluk Cempedak.

Salam 1 Malaysia ^_^

Yyyeeaayyhh!! Hari ini Cik Mimie cuti..Seronoknya dapat bermalas-malas di bilik..huhu..Now, Cik Mimie nak sambung pasal cerita semalam..Kan Cik Mimie ada bagitahu kat last post semalam yang Cik Mimie akan sambung cerita mengenai aktiviti yang Cik Mimie lakukan dengan rakan-rakan seusai Majlis Sambutan Maulidur Rasul..betol tak?? ha? tak tahu? ni mesti kes tak baca sampai habis ni..kuikuikui...*takpe2, Cik Mimie tak marah pun, Cik Mimie sedey je..hehe

Alkisah, seusai Majlis Sambutan Maulidur Rasul. Bergeraklah 7 sahabat ini ke kereta untuk menuju ke Teluk Cempedak*pantai yang indah lagi nyaman. Mereka terdiri daripada 5 gadis dan 2 jejaka masing2 bernama, Amoy (ungunya chenta), Ain (pink phanter), Izni (merah2 hati), Sha (biru macam laut), Mimie (apa kau rasa?? oren??), Kamarul (langit yang kelabu) dan Hafiz (hitam putih kehidupan).*boleh refer warna baju kami.ngeh3x..






Sesampainya mereka di pantai, dengan perasaan gelojoh dan teruja mereka telah melepakkan diri di atas rumput untuk menikmati nasi minyak free. *Sedap hingga licin bungkusan dibuatnya.


[Bergambar bersama-sama bungkusan masing2]




[Jemput makan semua ^_^]

Sebelum pulang mereka-mereka ini masih lagi meneruskan dengan pekerjaan sambilan mereka iaitu model tidak berbayar dengan posing yang ntah apa2..hahaha..






[siapalah yg jadi potografer ni, lom ready da petik dolu..sabar je la ~_~"]

Jam menunjukkan pukul 3.30 petang, time to go back!!*bukan HOME but college.. sebab pukul 4.00 petang mereka-mereka ini ada klas bersama Puan RCD untuk subjek RM *bukan Ringgit Malaysia tetapi Reseach Methodology. Dengan ini, dipersembahkan untuk tatapan u all posing terakhir sebelum balik..=D
-
-
-
-
-
-
-


[Picca dia ni kena lebey skit, tuan rumah la katakan..teehee..=)]

-CERITA TAMAT-

p/s: Buat entry dalam keadaan yang tak berapa waras. Maaflah kalau ayat di dalam entry ini bersimpang-siur sikit. =_="

2 comments:

  1. wah besh nye beshnyee sangat ayu lorh p pantai i lyke it.. suke suke suke... ;)

    ReplyDelete
  2. CahayaCintaIlahi: hehehe..jom la Cik Cahaya kit aleypark kt pantai sesama...best woo..angin menderu2 gitu..=D

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250