-->

CARI APE TU?

Sunday, February 13, 2011

Artis dan Iklan era 90-an

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat petang semua!! aik? kenapa selamat petang? *sebab entry ini ditulis pada waktu petang..kuikuikui..tak kan nak tulis selamat malam pulak? tak logik kan?..hahaha..
ok2, taknak merapu-meraban banyak2. Kat sini Cik Mimie juz nak share video dari uncle youtube, yang sempat Cik Mimie terjah semasa bertandang ke rumahnya.*nak mengeratkan silaturahim lah katakan..hahaha..

video2 di bawah ini semuanya mengenai iklan2 yang pernah ditayangkan ditelevisyen pada era 90-an.*zaman2 Cik Mimie baru nak kenal dunia..ngeh3x..Dan model2 di dalam iklan ini ialah artis2 Malaysia yang sekarang ni dah pun FoFular dan dikenali ramai.

::IKLAN TROJAN-KHATIJAH TAN::
*Iklan yang paling melekat dalam kotak ingatan Cik Mimie

::IKLAN BRYLCREEM-AZHAR SULAIMAN::
*Hensem giless Azhar Sulaiman time ni!! Pengsan jap..

::IKLAN FAB BUKU-KARTINA AZIZ::
*Lagu ni Cik Mimie suka nyanyi dolu2..

::IKLAN NESCAFE-HAIRIE OTHMAN::
*Hairie Othman pun hensem!! ^_*

::IKLAN PLANTA-ANNE NGASRI::
*Comey je kan anne masa kecik2..=)

::IKLAN SUSU-ISMA ALIF & WAFA::
*susu apa tadi? Susu cap bendera..hehehe..

Bila tengok balik iklan2 ni, tetiba Cik Mimie ingat zaman kecik2 dolu2..rindunyaaaaa...T_T

p/s: Doraemon, Cik Mimie nak pinjam pintu ke masa lampau boleh..?? ^_*

6 comments:

  1. seyezzzz yg nie lg la kreatif...rajin ek meneroka cari video dowg :)

    ReplyDelete
  2. zaty luvlianncezzz: hehehe..x sekreaftif entry awk lorh..suke kot tgok video dedolu..ingt kngan lama..ngeh3x..

    ReplyDelete
  3. JOM JOIN!!

    http://sparklemaneh.blogspot.com/2011/02/teka-biskut-dalam-balang-daa.html

    ReplyDelete
  4. Nini D: insyaallah, t cik mimie join..^_^

    ReplyDelete
  5. mohamadAzhan hjDesa: huhuhu..xde la rajin sgt..rindu sama kisah silam..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda