-->

Pages

CARI APE TU?

Saturday, May 16, 2015

Jejak Link Mereka #22

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Pagi U Olls, lamanya tak update entry. Maaf ye kawan-kawan semua, minggu ni Cik Mimie agak sibuk sikit dengan mood berblogging hilang entah ke mana. Puas cari tak jumpa-jumpa jugak..arghhhh!! Ok, lupakan pasal tu dulu, seperti biasa Edisi hari Sabtu - Jom Terjah Menerjah?  Cik Mimie akan kongsi dengan U Olls NUFFNANGERS yang datang singgah di blog Cik Mimie ni. So, U Oll semua jangan lupa terjah blog mereka-mereka yang rajin ni tau!! :) Sambil tu boleh la kenal-kenal :)


p/s : Minggu ni sibuk sikit..T_T

13 comments:

  1. kantoi , kite dah lama x singgah sini :)

    ReplyDelete
  2. mama sendiri pun tak terjejak .. hihi

    ReplyDelete
  3. Kak ekin xde dlm list mai blog mimie guna hp

    ReplyDelete
  4. tak sempat laa nak terjah.. busy jugak nih.. nanti free2 boleh laa terjah..

    ReplyDelete
  5. follow #1326 :) jom jejak blog saya

    ReplyDelete
  6. hai.. kita dh folo awak. jom singgah blog. hihi :)

    http://imamimoth.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. rajin dorang2 ni haaaa. ana pun x byk masa nk bw skrg nih huwawawa

    ReplyDelete
  8. Lama Zumal tak tengok Nuffnang ^-^

    ReplyDelete
  9. arghh...confirm sis JM x masuk list

    ReplyDelete
  10. kak wana baru ada masa terjah sini..maafkan akak ya..sibuk manjang..huhu T__T

    ReplyDelete
  11. Takde nama akak..hehehe
    Lamanya tak singgah sini. Akak pun busy memanjang

    ReplyDelete
  12. heee mmg blog ayu sllu je xmasuk mane2 kan

    ReplyDelete
  13. Cik Mimie.. itew baru ada masa.. huuurm..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda