-->

CARI APE TU?

Saturday, July 26, 2014

Selamat Hari Raya AidilFitri

Salam 1 Malaysia ^_^

Wah, pejam celik..pejam celik..Lusa je kita nak sambut AidilFitri. Seronoknya, tak sabar nak berkumpul rama-ramai dengan adik-beradik, anak buah bagai. Riuh-rendah lah rumah gamaknya.HEHEHE. So, dengan ini Cik Mimie ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA ^_^ minta ampun minta maaf kalau sepanjang kita di alam maya ni ada terkasar bahasa or menyakitkan hati ke.. kosong-kosong ye :)

Bagi sesiapa yang balik kampung tu, berhati-hati di jalan raya. Ha, yang baru nak shopping pulak ingat jaga anak-anak u oll baik-baik jangan leka. Kalau boleh tak perlu bawa mereka, sekarang ni macam-macam kes ada mengenai kanak-kanak ni. Cik Mimie yang takde anak pun risau tentang anak-anak buah Cik Mimie. *ingat tu ye :)

Nah, Cik Mimie lekatkan Kad Raya untuk semua :)

 p/S : Yeeeeaaayyyhhh!! Cuti :)


6 comments:

  1. Salam Aidilfitri Cik Mimie. :) #KosongKosong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Aidilfitri Cik Oren :)

      Delete
  2. selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  3. comel banner!

    selamat hari raya gak. 0-0 tauu ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih :)
      Selamat hari raya jugak 0-0 :)

      Delete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda