-->

CARI APE TU?

Thursday, July 10, 2014

PRAY 4 GAZA

Salam 1 Malaysia T_T

Sumber : Google Image
Cik Mimie pasti u olls mesti tahu apa yang sedang berlaku sekarang ni di bumi GAZA kan? Isnin lalu pihak rejim Zionis a.k.a ISRAEL telah melancarkan perang ke 3 di PALESTIN. Seriously, Cik Mimie sedih sangat-sangat dengan apa yang berlaku sekarang ni. Setiap hari pasti kita akan mendengar berita kematian orang-orang yang tak berdosa. Anak-anak kecil disana tak bebas macam kanak-kanak di negara kita, perempuan-perempuan disana takde masa nak outing atau berhibur macam kita disini. Mereka disana sentiasa diburu ketakutan, kesedihan, dan juga kelaparan. *Kita patut bersyukur kita berada di MALAYSIA :(

Cik Mimie tak pasti kenapalah ISRAEL bertindak sebegitu kejam sekali. Anak-anak yang tak berdosa dijadikan mangsa, mereka dibunuh dengan kejam. Seriously, Cik Mimie tak sanggup tengok gambar or video yang selalu ada di wall FB Cik Mimie. Sangat-sangat kejam ISRAEL memperlakukan rakyat GAZA. T_T

Ya Allah, Engkau lindungilah saudara-saudara kami di GAZA. Engkau kuatkan lah mereka semua menghadapi semua ini. Dan Engkau berilah hukuman atau balasan yang setimpalnya ke atas ISRAEL Ya Allah. Sesungguhnya kami semua disini hanya mampu berdoa untuk mereka di sana. Amin Ya Rabbal Alamin T_T

Cik Mimie harap u oll semua dapat mendoakan saudara-saudara kita disana. Sesungguhnya mereka semua adalah Pejuang-pejuang Islam yang sebenar dan tentu-tentunya Syurga menanti mereka.

LETS PRAY 4 GAZA

8 comments:

  1. doakan bt mereka..mereka adlh pejuang islam..
    jom sama2 bace qunut nazillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, mereka pejuang islam yang sebenar.
      Mari kita sama2 mendoakan mereka.

      Delete
  2. Insya allah..
    Tuhan punya maksud dari setiap takdir manusia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setiap apa yang berlaku ada hikmahnya kan? Tapi, kecian dengan mereka semua :(

      Delete
  3. kejamnya israel... tak berkemanusiaan :(. haritu dah senyap, kali ni meletup lagi. alahaiii... semoga semuanya cepat berakhir !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..Semoga penderitaan rakyat Palestin segera berakhir. Doakan untuk mereka :(

      Delete
  4. Mungkin kita tak mampu nak angkat senjata berjuang sekali tapi kita ada satu senjata yang israel tadak , DOA . So jom kita semua doa supaya bumi gaza bebas dari Israel laknatullah . Inshaallah umat islam akan dapat kemenangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom, kita semua mengangkat tangan dan berdoa untuk mereka. AMAN PALESTIN :(

      Delete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda