-->

CARI APE TU?

Monday, October 12, 2015

Tahniah - Peneka Berat Rayyan

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Pagi U Olls!! Alhamdulillah, Cik Mimie dah jumpa peneka untuk entry Cik Mimie "BERAT DAH BERTAMBAH". Seminggu jugak Cik Mimie buka untuk U Olls teka jawapannya :) Dan hari ini Cik Mimie akan tutup teka entry tersebut. Terima kasih kepada yang meneka, jawapan untuk berat Rayyan ialah...


Berat Rayyan ialah 8.1kg, Cik Mimie dah jumpa pemenangnya. Walaupun tak tepat tapi beliau yang paling hampir dengan jawapan. Tahniah buat Nabila Syifa :) *applause!!


Kepada Nabila Syifa nanti emelkan no.tel dekat Cik Mimie ye :) (mimie_yumiko90@yahoo.com). Ada sedikit rewards buat Nabila :) Terima kasih sebab meneka :)

p/s : Blog semakin sendu, macam tuan dia jugak.. kenapa mimie? kenapa? T_T

18 comments:

  1. Singgah pagi...
    Tahniahhhh....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teirma kasih singgah sini :) nanti ada masa Cik Mimie terjah sana ye :)

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih Kak Fidah.. bagi pihak..hehe :)

      Delete
  3. Replies
    1. Tutup dah SS...hehehe..lambat sgt tekanya :P

      Delete
  4. Congrats pada pemenang. Comelnya si Rayyan ni :)

    ReplyDelete
  5. ala tak smpat nak join pon
    dah la sama berat dengan firash bulan nie
    heheheh
    tahniah pada pemenang

    ReplyDelete
  6. Tahniah ala tak sempat nak join

    ReplyDelete
  7. wah ada contest rupanya dari cikmimie . alahai sayangnya terlepas. Tahniah yang menang :)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda