-->

Pages

CARI APE TU?

Saturday, June 13, 2015

Jejak Link Mereka #24

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Pagi U Olls, lima hari je lagi kita nak menyambut Ramadhan kan? cepat betul masa berlalu. So, hari ini hari Sabtu macam biasa. Cik Mimie akan jejak link Nuffnanger yang singgah di blog Cik Mimie. Nak tahu tak siapa mereka? jom kita lihat, siapa yang kena~~~~ :) Edisi : Jom Terjah- Menerjah!


p/s :Terima kasih semua yang singgah blog Cik Mimie. Nanti Cik Mimie terjah balik :)

12 comments:

  1. Assalam cik Mimie sayang..

    Lamanya x jenguk sini..serius rindu..bz yg sangat buat Kak wana x dpt nak jenguk selalu..maaf ya..:(

    ReplyDelete
  2. sebbaik fifie in the list.. tq mie ^__^

    ReplyDelete
  3. Hehehe sebab dah lama hilang, link Nad pun hilang kehkehh

    ReplyDelete
  4. alaa link tak ada laa.. hehehe.. ngada nak ada jugak kan..

    ReplyDelete
  5. Teringat zumal dah kurang berblogwalking, moga rakan2 jangan lupakan zumal yer, hehe...

    ReplyDelete
  6. In shaa Allah lepas nie nak terjah.. :)

    ReplyDelete
  7. dah lama tak masuk dalam senarai cik mimie ni

    ReplyDelete
  8. seperti biasa x masuk list :-)

    ReplyDelete
  9. hakhak.. nama CT mesti x ada punya..
    mai slalu x kena timing hehe..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda