-->

Pages

CARI APE TU?

Monday, November 2, 2015

NOVEMBER IS COMING

Salam 1 Malaysia ^_^


Hello November, Goodby October. Sangat pantas masa berlalu sekarang ni, bila tiba bulan November ini bermakna hanya tinggal kurang dari 2 bulan je kita akan berjumpa dengan Tahun Baru. Macam tak percaya pulak.. Hope, hari-hari mendatang ni akan bermakna buat kita semua.. Amin :)

p/s : Rindu dengan semua rakan blogger, bila la  boleh aktif blogging balik ni.. T_T

14 comments:

  1. Ya..selamat tinggal Oct..Oct yang memberi akak banyak dugaan..Tapi tak per..Harap Nov bagi sinar harapan yang baru...

    ReplyDelete
  2. sedih pulak rase bile 2015 da nk habis, huhu

    ReplyDelete
  3. kan.. masa sememangnya pantas berlalu... pejam celik cukup sebulan.. moga permulaan bulan 11 ni memberikan kita kejayaan amin..

    ReplyDelete
  4. Kan. Cepat jer masa berlalu... Dah nak habis dah 2015 nie...

    - KTC -

    ReplyDelete
  5. Kejap masa berlalu dah november.. tahun ni impian belum tercapai lg

    ReplyDelete
  6. sekejap jer masa berlalu.. hari nih dah 11 hari di bulan November..

    ReplyDelete
  7. Nov then Dis..ohh tidak...cepatnya masa berlalu

    ReplyDelete
  8. da tengah bulan daaa.. cepat kan masa berlalu =)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda