-->

Pages

CARI APE TU?

Tuesday, July 12, 2016

Selamat Hari Raya AidilFitri 2016

Salam 1 Malaysia ^_^

Hai Uolls, wah masih berada di mood raya lagi ke idak ni? hehehe.. Setelah 5 hari Cik Mimie bercuti semalam dah mula berkerja dah. Dia punya mood nak bangun pagi pergi kerja tu jangan cakap lah. Memang nampak bantal dan tilam tu memanggil-manggil je. hahahaha..

Alhamdulillah, tahun ni beraya dalam keadaan besederhana, Kuih raya pun takde yang beli semua Cik Mimie buat dan Kakak-kakak Cik Mimie bagi.,,hikhikhik,, jimat sikit. Dia punya rajin tahun ni 6 jenis kuih raya Cik Mimie buat sendiri.. Alhamdulillah, semua menjadi dan laku keras.. :D

Tiga kali Cik Mimie cuba buat Kek Butter, kek dia memang menjadi tapi hangus bahagian atas... sabar je la... Nasib baik habis anak-anak buah bedal.. :)

so, masih lagi dalam bulan syawal ni dan mood beraya pun tak habis lagi ni. Cik Mimie ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri buat semua yang mengenali Cik Mimie. Minta ampun, minta maaf jika selama kita berkenalan di alam maya ni ada yang terasa hati, terguris dengan perkataan yang Cik Mimie tulis di blog ini. Cik Mimie minta maaf ye :) #kosongkosong


Hari ni Cik Mimie terima emel yang mengembirakan.. Akan berada di blog ini.. stay tuneeeeee..

P/s : Masih dalam proses merealisasikan kotak keinginan 'KETIGA'. Moga dipermudahkan :)

16 comments:

  1. semoga dipermudahkan urusan kotak ketigaaa =)
    Cik Mimie jangan lupa jempot je ehhe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. mudah-mudahan. Terima kasih CT Paling comel :)

      Delete
  2. salam aidilfitri.. ingatkan mrajuk da lama x nampak dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidilfitri jugak CT.. tak merajuk la, ada je ni.. cuma masa je mngizinkan Cik Mimie update blog.. :D

      Delete
  3. Selamat hari raya cik mimie yang jelita itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya jugak SS yang Sado..hehe :) nak duit raya..

      Delete
  4. selamat hari raya.. maaf zahir dan batin buat cik Mimie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak Eyda, Selamat hari raya jugak :)

      Delete
  5. in shaa Allah kotak tu akan dipenuhi nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..mudah-mudahan dipermudahkan :)

      Delete
  6. Selamat Hari Raya Aidil Fitri Cik Mimie

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya CM..kosong kosong jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Sis JM.. #kosongkosong :D

      Delete
  8. Happy Hari Raya, Cik Mimie. Maaf zahir batin ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la kita ye Kak Farrah... Selamat Hari Raya jugak :)

      Delete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda