-->

Pages

CARI APE TU?

Saturday, June 18, 2016

SALAM RAMADHAN AL - MUBARAK

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat pagi U Olls, Ya Allah..lama betul tak menaip dekat sini. Masa memang sangat-sangat mencemburui Cik Mimie. Rindu dengan sahabat, kakak-kakak, abang-abang dan adik-adik di dalam alam blogger ni. Rindu nak berbalas komen, tapi apakan daya. Tak mampu buat masa sekarang ni. T_T

Hari ni merupakan hari ke 13 kita berpuasa. Sekejap je kan? Dah nak setengah bulan dah. Masa memang tak tunggu kita. So, di kesempatan ini masih sempat rasanya Cik Mimie nak ucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA buat semua yang mengenali diri ini * Cewah! hehehehe.. 

Semoga ibadah kita di bulan puasa ini diterima oleh-NYA. Tahun ni, takde dapat kad raya.. hukhukhuk... sedih kita.. hehehe


p/s : Tengah sibuk buat persiapan "Kotak Keinginan" yang ketiga. Semoga dipermudahkan :)

Rinddduuuuuu U Olllsss!!!

8 comments:

  1. selamat berpuasa mimie..

    jemput join GA :)

    http://ciksukataip.blogspot.my/2016/06/kad-raya-ga-by-nina_97.html

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan "kotak keinginan" huhu

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa Cik Mimie 😊😊

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa mimi... kak ekin pun rindu mimi.. muahhhhhh

    ReplyDelete
  5. yuhuuu Cik Mimie.. akhirnyaa dapat CT singgah sini.. hehe..
    salam ramadhan and aidilfitri.. maaf zahir batin..

    have a blast raya =)

    ReplyDelete
  6. Hi Mimi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. tahun nih dapat juga 5 kad raya..

    ReplyDelete
  8. CM pun sibuk cam sis JM je..sebulan 1 entri jek

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda