-->

CARI APE TU?

Tuesday, July 28, 2015

Kad Raya Diterima Selepas Raya

Salam 1 Malaysia ^_^

Ha, siapa ingat entry INI. Dalan entry ni Cik Mimie ada bagitahu yang Cik Mimie menang beberapa segmen yang dianjurkan oleh rakan blogger :) Hadiah yang Cik Mimie menang ialah Kad raya. So, Kad raya mereka telah pun Cik Mimie terima..itupun pada hari raya keempat..huhu..apalah Posmen ni.  Terima kasih pada penganjur untuk kad raya yang sangat cantik dan comel :)

Ini Kad raya dari Amanina Mads. comel kan patung dalam gambar tu..pakai kebaya lagi..hehe :) Mekasih Nina, sorry lambat up entry pasal kad raya nina ni :) Nanti Cik Mimie terjah rumah ye..



Kad kedua pula dari MommyLizz. Pengedar Shaklee tau, so lepas2 raya ni kalau ada sesiapa tu yang terlebih makan..boleh la beli suplement dengan Mommy :)

p/s : Sekejap je dah nak setengah bulan Syawal kan?

28 comments:

  1. Selamat berhari Raya CIk Mimie.
    Rayakan sebulan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari raya jugak Ms. Kejupenyet :)

      Delete
  2. besarnya rantai patung..bahaya tu hehehe comel berbaju kebaya
    selamat hari raya cik mimie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik rantainya ringan je..kalau berat mahu menunduk je patung tu...hehe..

      Selamat Hari Raya jugak :)

      Delete
  3. selamat hari raya..wink wink..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya
    Maaf Zahir & Batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Baitn jugak :)

      Delete
  5. patung tu lagi cantik bergaya dari saya. ahahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siap berkebaya lagi kan patung tu anis :)

      Delete
  6. Mood raya terus ON sebab masih dapat kiriman kad raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2..balik2 kerja je tgk ada Kad Raya..semangat terus..hehe

      Delete
  7. Zumal dapat gak kad raya dari Nina tu...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Boleh la...hehe..Kak Eyda pun dpt byk jugak kan :)

      Delete
  9. Replies
    1. Alhamdulillah, tak sangka dpt kad raya tahun ni :)

      Delete
  10. Sukenya... Best tau bila dapat kad raya nie..

    ReplyDelete
  11. terima selepas hari raya aidil fitri x per masih dalam bulan syawal..kalau...

    ReplyDelete
  12. kalau terima on raya haji x ke hari biru hihihhi

    ReplyDelete
  13. posmen cuti raye tu tu yg lmbat sampao haha

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda