-->

Pages

CARI APE TU?

Wednesday, July 29, 2015

Kad Raya Dari Si Paling Comel

Salam 1 Malaysia ^_^

Ini dia, kad raya lagi..hehe..awatlah abang posmen ni lambat hantar. Dah lepas raya baru terima, papepun terima kasih abang posmen dan juga penghantar kad raya ni. :)




Si paling Comel siapa lagi kalau bukan Siti Yang Menaip a.k.a CT Humairah :) Hehehe.. Terima kasih Ct untuk Kad raya ni.. Selamat hari raya maaf zahir dan batin jugak :)

#muahmuahciked!!

p/s : Petang ni nak pergi beraya lagi #rayakansebulan #inikanraya

18 comments:

  1. Replies
    1. teringat zaman sekolah2 dulu dpt kad raya ni :)

      Delete
  2. best la cik mimie dapat kad raya dari yang paling comel tu..walaupun nampak old skool tapi bleh buat kenangan sampai bila2 tu kan..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah...simpan, nnti 10 tahun nakan dtg reveal balik..mesti sweet2 je rasa...hikhikhik

      Delete
  3. Memang comel kad raya SYM hantar tu ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...sama macam tuan yang hantar jugak :)

      Delete
  4. memang comel secomel tuan empunya kad nih..

    ReplyDelete
  5. wah tahniah dapat kad raya comel

    ReplyDelete
  6. Akak pun dpt dr si paling comel. Baru nak publish entri :)

    ReplyDelete
  7. Banyaknya Cik Mimie dapat Card Raya..

    ReplyDelete
  8. ala tak dapat pon dari ct
    nak kene tuntut ni
    hahahah

    ReplyDelete
  9. Xaci ni semua dapat kak ekin tak dapat pun SYM

    ReplyDelete
  10. utg leeee. aq dpt 2 je taun ni hahaha

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda