-->
728 x 90

CARI APE TU?

Saturday, May 28, 2011

Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia

Salam 1 Malaysia ^_^

First if all, Cik Mimie nak berterima kasih kepada En. TelagaPutih sebab beliau telah menge'tag' Cik Mimie sekaligus mengajak Cik Mimie untuk join segmen di Blog Pilihan Malaysia (BPM).
Wah, teruja pulak Cik Mimie rasa..hehehe..Actually, Pra-BPM ini dibuat adalah untuk menghangatkan lagi segmen BPM ini..huhu..Untuk Pra-BPM ini terdapat 7 Kategori yang disediakan untuk u all pilih. Nak tahu syarat dan kategori yang disediakan?? U all boleh terjah Blog BPM sekarang!! Lekas..lekas..^_^


Kategori yang menjadi pilihan Cik Mimie ialah kategori:-

-BLOG PERSONAL WANITA PILIHAN-

So, Cik Mimie nak story-mory dekat u all semua serba sedikit mengenai blog Cik Mimie ini. Blog ini diberi nama "Watever I Like To Write" atau dalam bahasa Malaysianya "Apa-apa saja yang aku suka tulis" *Panjang kan? sebab tu Cik Mimie tak tulis Bahasa Malaysia..haha.. Actually, Cik Mimie mempunyai 3 buah blog. Dan blog ini adalah blog kedua Cik Mimie. Blog pertama Cik Mimie, Cik Mimie dah delete dah sebab tak berapa nak aktif. Blog ketiga pula kekadang je aktif sebab tu blog untuk assignment Cik Mimie masa semester 4 dulu. (SHARING IS CARING)*sayang nak delete =)..

Minat Cik Mimie dalam membuat blog ini bermula ketika seorang kawan Cik Mimie ni asyik dok promote je blog die kat Cik Mimie. Tak habis2 dia suruh Cik Mimie baca...haha..sejak dari itulah Cik Mimie pun mula berjinak2 nak ada blog macam dia jugak..*nampak sangat Cik Mimie jeles dia ada blog..haha..Terus-terang Cik Mimie cakap tak rugi Cik Mimie terjun dalam dunia blogger ni, sebab dunia blogger ni best sangat2!! *thankz Dafi =)

Dan Blog ini telah pun wujud selama 1 tahun, 4 bulan sejak terpaparnya entry pertama Cik Mimie yang bertajuk Lagu Kesukaan Aku pada 06/01/2010.

Last but not least, Cik Mimie nak tag seorang member blogger Cik Mimie ni..Cik Cahaya =)

"kunjung mengunjung sesama kita,
setiap hari setiap masa,
Segmen BPM sudah bermula,
tunggu apa lagi jom la turut serta''

P/s: marilah memeriahkan dunia blogging anda =)

2 comments:

  1. singgah sebentar...
    selamat hari ahad !!!~

    p/s : good luck...

    ReplyDelete
  2. solomolo: terima kasih sudi singgah..
    selamat hari ahad jugak.^_^

    p/s: gudluck to u too..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250