-->

CARI APE TU?

Wednesday, June 25, 2014

Part 4 : Majlis Sambut Menantu - Taufik & Yanie

Salam 1 Malaysia ^_^

Kisah kahwin tak habis lagi ni..hahahaha..*kisah kahwin sendiri entah bila nak ada..krik..krik..krik..Ok, kali ni kisah pasal majlis sambut menantu yang berlangsung pada 14.06.2014 (Sabtu) yang lepas. Kira Majlis dekat rumah abang ipar Cik Mimie la pulak.

So, kami adik-beradik berkumpul ramai-ramai untuk menghantar rombongan pengantin. Sangat teruja Cik Mimie..hehehe..tanpa Cik Mimie membebel panjang-panjang, jom lah kita layan gambar-gambar di majlis tersebut. *terasa malas pulak nak menaip..hahaha..

Rombongan berkumpul *adik bradik Cik Mimie :)

Snap-snap dulu..

Pengantin Selfie..huhu

Serupa tak? Tak kan..

peace yooo :D

Ketibaan rombongan

Kompang dipalu...pengantin baru..*nyanyi sikit :)

escot-escot pengantin *anak buah Cik Mimie

Amboi..bersuap-suap makan..hahaha

Pose jangan tak pose :)

With my parents :)

Adik bradik Cik Mimie *tercicir sorang

EH..EH..ada jugak diorang ni..hahaha :p

SELFIE TIME..hehehe* xmo jeley2..
Alhamdulillah, selesai sudah semua majlis. So, dah boleh tutup topik kahwin-kahwin ni..hehehe..

p/s : Tak sabar nk fly g kemamam, Member kolej nak kahwin dahhhh...

2 comments:

  1. amboiii... comelnya cik mimie ne hampir kalah pengantin. hehee.. nnt mimie kahwin jgn lupa jemput ya.. hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..thank dear..MissB pun comel jugak..Nanti Cik Mimie jemput MissB ye :)

      Delete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda