-->

CARI APE TU?

Thursday, June 12, 2014

Part 2 : Pernikahan Yanie & Taufik

Salam 1 Malaysia ^_^

Cerita pasal majlis kahwin tak habis lagi ni...hehehe..Kali ni, Cik Mimie nak story pasal hari pernikahan kakak Cik Mimie sorang lagi ni a.k.a pengantin kedua (ZURIYANI) yang telah berlangsung pada 06.06.2014. :)


 Tema untuk majlis ni ialah warna merah...*serius i like it so much!! heheheh.. So, pakat adik bradik semua cari baju kaler merah...janji ado..! :) Now, jom layan gambar sepanjang berlangsungnya majlis pernikahan ini.

Saat-saat yang mendebarkan buat pengantin lelaki..*nebes2!!

Selamat sudah... *HALAL NOW!
Family pengantin lelaki :)
Bergambar dengan pengantin pertama :) ZURA & AJIS
Kami pun nak jugak...hehehe :)
Selesai sudah satu majlis, lepas ni kita usha majlis resepsi 2 pengantin ni pulak..Meriah tau!! So, u oolll tunggguuuuu entry Cik Mimie k? :D

4 comments:

  1. cik mimie bila nak bertukr status ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahak, tudia soalan..hehehe..insyaallah, tiba masa t Cik Mimie tukar status ye :) hehe

      Delete
  2. As salam cik mimie saya nowa,saya suka sangat bace blog yang cik mimie tulis....

    ReplyDelete
  3. Wasalam Nowa :) Terima kasih suka baca blog ni.. Cik Mimie punye blog biasa-biasa je :)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda