-->
728 x 90

CARI APE TU?

Thursday, June 15, 2017

CANTIK DI PAGI RAYA DENGAN BUSANA DARI LAZADA

Salam 1 Malaysia ^_^

Jom!! Sertai Peraduan Lazada Ramadhan Raya Blogger & Memenangi Baucer Membeli-belah Lazada!


Gedung Membeli-belah secara atas talian @ Online iaitu LAZADA, telah menganjurkan beberapa peraduan untuk Blogger bersempena Bulan Ramadhan dan Syawal yang bakal menjelang tak lama lagi. Cik Mimie pasti semua blogger tahu mengenai peraduan ini. Ha? ada yang tak tahu? takpe-takpe U Olls, boleh KLIK SINI untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Peraduan dari LAZADA :)

Bersempena Bulan Ramadhan dan Bulan Syawal yang tinggal beberapa hari je lagi akan menjelang Lazada ada menyediakan Jualan Ramadhan Lazada dimana U Olls boleh menikmati Diskaun Istimewa sehingga 90% yang berlangsung selama dari 16 Mei sehingga 30 June 2017.

<KLIK BANNER>
BAGAIMANA NAK SERTAI PERADUAN LAZADA RAMADHAN RAYA BLOGGER?

Peraduan ini bermula dari 19 Mei sehingga 25 Jun 2017 selama 4 minggu. Peserta yang ingin menyertai perlu memilih salah satu atau boleh menyertai lebih dari satu topik berbeza yang telah Lazada sediakan pada setiap minggu. So, ini bermakna ada 4 topik yang U Olls boleh pilih untuk tulis di blog U Olls mengikut tarikh pertandingan yang ditetapkan. Sebagai contoh, bermula minggu ini iaitu 19 Mei sehingga 1 Jun 2017 artikel yang perlu U Olls tulis ada mengenai masakan kegemaran semasa berbuka puasa, kongsikan resepi dan pilih produk di Lazada yang boleh membantu U Olls menyediakan masakan U Olls. Ha, mudah je kan? Tajuk article adalah nama resepi U Olls :) setiap article yang telah di post perlu emelkan link ke contest@lazada.com.my dengan seubjek: Lazada Ramadhan Raya Blogger Contest.

HADIAH - LAGI BANYAK PENYERTAAN, LAGI RAMAI PEMENANG!!
  1. Kurang dari 100 penyertaan (15 Pemenang) - 15 x RM100.00
  2. Lebih dari 100 penyertaan (20 Pemenang)  - Pertama = 1 x RM400.00, Kedua = 8 x RM150.00 & Ketiga = 11 x RM100.00
  3. Lebih dari 200 penyertaan ( 50 Pemenang) - Pertama = 1 x RM500.00, Kedua = 16 x RM150.00 & Ketiga = 33 x RM100.00
  4. Lebih dari 300 penyertaan (80 Pemenang) - Pertama = 1 x RM600.00, Kedua = 35 x RM150.00 & Ketiga = 44 x RM100.00
Berita baik untuk U Olls, setiap minggu Lazada akan memilih3 pemenang bertuah untuk memenangi Baucer Membeli-belah dia Lazada setiap seorang!!

Pergh, betul-betul awesome bukan? so, tunggu apa lagi jom lah kita memeriahkan lagi peraduan dari Lazada ni. Mana tahu ada rezeki buat kita :D 

PERADUAN LAZADA RAMADHAN RAYA BLOGGER - MINGGU KETIGA 

A. Apakah tema warna anda untuk Raya ini?
     (What's your color theme for this Raya?)

Tahun ini merupakan tahun pertama Cik Mimie beraya sebagai seorang isteri, dan tahun ini juga akan beraya dirumah belah suami. So, tema warna pakaian tahun ini kami decide warna MERAH (warna kesukaan Cik Mimie...yeaayhh!) dan UNGU (Raya kedua nanti..hehehe).

B. Kongsikan secara terperinci pakaian anda untuk Raya ini.
     (Share your outfit details for this Raya)

Cik Mimie dan suami akan menggayakan pakaian tradisional kita iaitu baju melayu dan baju kurung moden untuk raya tahun ini. Rekaan baju Cik Mimie nak, ala-ala di bawah ini :)

Sumber

C. Apakah pakaian/baju yang mahu anda beli di platform Lazada's untuk Raya ini?
     (What outfit/clothes would you like to buy on Lazada's platform for this Raya?)


Di Platform Lazada "Riang Ria Raya Fashion" menyediakan pelbagai pilihan busana untuk digayakan di Hari Raya. *Rambang mata dibuatnya :) Dengan Lazada Cik Mimie dapat menjimatkan masa tak perlu ke shopping mall untuk mencari busana dan juga warna tema yang Cik Mimie idamkan. Lazada juga menawarkan harga yang sangat-sangat berbaloi!! :D Rugi kalau u Olls tak shopping di Lazada!



Bukan baju je yang boleh kita dapatkan di Lazada ni, tudung / selendang pun ada untuk digayakan dengan baju pilihan kita. Hanya dihujung jari complete semuanya :D


So, kepada U Olls yang tak join lagi. Boleh join peraduan dari Lazada ni.. CEPAT-CEPAT :)

p/s : Semoga ada rezeki buat Cik Mimie dan semua peserta :)

6 comments:

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250