-->

Pages

CARI APE TU?

Thursday, December 10, 2015

CPUV #1 DECEMBER 2015 : PETROSAINS ILLUSION

Salam 1 Malaysia ^_^

Morning U Olls, maaf kerana Cik Mimie sepi tanpa update-update terbaru.. Cewah! Tak tahu la nak cakap sekarang ni masa untuk blog tu memang nipis sikit. Banyak urusan yang Cik Mimie kena selesaikan. Tapi, U Olls takmo sedih sebab U Olls sentiasa diingati dan disayangi.. Heeee :D

So, setelah 2 bulan  CPUV Nuffnang merajuk dengan Cik Mimie. Hari ni Cik Mimie check CPUV. Alhamdulillah, Mr.Nuffnang dah kembali baik hati.. Yeeeeaaayyhhh! CPUV dah kembali, I'm HAPPY!! rasa nak cium-cium je PC bila tengok CPUV ada yang melekat.. ekekeke..


CPUV Campaigns On-Going
-Petrosains Illusions-

p/s : 10.12.2015 - 4 Tahun Setengah!

5 comments:

  1. akak punya cpuv pun dah merajuk..tak mau singgah blog

    ReplyDelete
  2. Sma la cik mimie. Kak wana pun asyik bz tak smpat update blog slalu..kdg2 x sempat komen..jd silent reader ja selalu..huhu

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda