-->

CARI APE TU?

Wednesday, June 8, 2011

Hati Ini Kau Miliki

Salam 1 Malaysia ^_^

Erm, tetiba rasa nak menjiwang petang2 ni..boleh kan? huhuhu..(^_^*)

Sebelum Hati Ini Engkau Miliki....
Kehadiran engkau amat aku rimas dan benci,
Kemunculan engkau membuat diri bagai tak ingin hidup lagi,
Setiap patah ayat yang dituturkan bagai duri bagi diri ini,
Tetapi, itu semua dulu sebelum diri mengenal erti hati.

Sesudah Hati Ini Dimiliki....
Kejujuran engkau merobohkan benteng hati yang telah lama aku bina,
Kemesraan engkau membuatkan hati ini tak bisa menghalanginya,
Kasih sayang engkau menjadikan diri ini bagai berada di alam syurga,
Kepercayaan engkau menguatkan lagi rasa rindu dan cinta.

Hati Ini Milik Engkau Selamanya....
Aku akui perasaan ini bukan dusta mahupun lakonan,
Ini luahan yang jujur dari lubuk hatiku buat engkau wahai pujangga,
Terima kasih atas segala-galanya yang telah engkau berikan,
Sesungguhnya diri ini amat GEMBIRA dan BAHAGIA!! =)

p/s: Lama tak cipta sajak, dulu boleh dikatakan hobi kot..hahaha..^_*

6 comments:

  1. nelly: hahaha..sekali sekala menjiwang xpe kn?? ^_^

    ReplyDelete
  2. amboi2 cik mimie..makin jiwang skrg ni..xsangka lak..hahaha

    ReplyDelete
  3. aswani_comey: haha..selama ni pun jiwang jgak la..saja xnk tnjuk..bak kata fynn jamal "aku pnye mnja ko saja boleh rasa" ^_*

    ReplyDelete
  4. hahaha cik mimie menjiwang :P

    ReplyDelete
  5. ADfeez: hehe..en.aD jgn trkejut lak eh?? ;p

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda