-->

CARI APE TU?

Saturday, April 2, 2011

Edisi Lelaki: 35 Cara Mengembirakan Teman Wanita Anda.

Salam 1 Malaysia ^_^

Huhu..Entry kali ini Cik Mimie tujukan khas kepada kaum-kaum lelaki yang telah mempunyai teman wanita*bagi yang tak ada tu, takpe boleh juga baca buat rujukan di masa hadapan..=)
So, mari kita ketahui apa yang boleh u all lakukan untuk buat teman wanita u all gembira+bahagia+senyum sampai ke telinga ^_^.
Mudah jer, u all kaum lelaki hanya perlu menjadi seorang:-
  1. Kawan baik.
  2. Peneman sepanjang hayat.
  3. Pencinta yang setia.
  4. Abang yang melindungi.
  5. Bersikap seperti bapanya.
  6. Ketua yang bertoleransi.
  7. Chef yang pandai memasak.
  8. Juruteknik yang handal.
  9. Tukang baiki kasut-kasutnya.
  10. Pembetul paip di rumahnya.
  11. Mekanik kereta di saat keretanya rosak.
  12. Penghias rumahnya.
  13. Penggaya fesyennya.
  14. Tukang urut kakinya yang lenguh.
  15. Pakar psikologi.
  16. Pakar psikiatri tatkala dia murung.
  17. Pelega perasaanya.
  18. Pendengar yang baik.
  19. Perancang acara yang hebat.
  20. Bapa mithali.
  21. Pembersih!
  22. Simpati terhadap orang lain.
  23. Atlet yang gagah.
  24. Pelindung di kala dia dikacau.
  25. Konsultan di saat dia memerlukan nasihat.
  26. Bijaksana.
  27. Pelawak yang kelakar.
  28. Bercita-cita tinggi.
  29. Kreatif.
  30. Sangat memahami.
  31. Kuat dan gagah.
  32. Benar.
  33. Boleh diharap.
  34. Bersemangat.
  35. Multitasking.
Amacam?? senang je kan cara-cara nak buat teman wanita u all gembira..^_^
apakata, mulai saat ini u all praktikkan apa yang Cik Mimie listkan di atas.. then, tengok hasilnya..
Selamat mencuba and Good Luck!!

p/s: Apa komen kaum wanita, adakah ini boleh buat anda gembira???

Sumber: Majalah REMAJA

4 comments:

  1. senang tp kaum adam ni adoi~~ pyah btul nk wt.. kite je kne jage ati dorang.. mne aci!! kdg tu tym awal2 brcnte je bile dh lme sket mule la.. klau jmpe laki yg ad cri2 sume ni mmng cnfirm xcri yg lain dh!! hehehe

    jemput la singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  2. Farhana Jafri: hehehe..tau xper..susah kot nk jmpe lelaki yg ade sume ni..1 dalam seribu..^_*

    ReplyDelete
  3. sy suka bab yg pembersih tu.. :)

    ReplyDelete
  4. lynn angle: hehe..yup!! bab tu paling penting kot..ngeh3x..;D

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda