-->

CARI APE TU?

Monday, April 4, 2011

Batuk Oh Batuk!!

Salam 1 Malaysia =_="

hokhokhok!!! Adess, maaf ye u all Cik Mimie tak berapa sihat lah.
Dah 3 ari Cik Mimie diserang batuk, tak jugak sembuh-sembuh ni..
Gula-gula Hanya Aku Cinta Kau Selamanya pun Cik Mimie dah makan.
*itu pun sebab DIA yang suruh, kalau tak memang tak makanlah.
Hehehehe ^_*

Erm, disebabkan batuk ni semakin teruk dan gula-gula tu pun tak memberikan apa-apa kesan.
So, terpaksa lah Cik Mimie cari alternatif lain dengan membeli ubat batuk.
hokhokhok!! *excuse me..

inilah ubat batuk yang Cik Mimie beli..huhu, not bad jgak rasa die..best!! =D

see, baru beli ptg tadi..dah nak abis dah..hohoho ;P

p/s: Cik Mimie tak suke jumpa doktor, so doakan Cik Mimie cepat sembuh tau..*hope, ubat batuk ni dapat membantu =)

5 comments:

  1. kite pon tgh batok dn selsema..musim sekarang kot

    ReplyDelete
  2. sekarang nie musim dmam.. take care of ur self ok :)

    ReplyDelete
  3. Kuatnya makan ubat batuk... huhuhu...

    ReplyDelete
  4. salam...moga cepat sembuh yer...;-)

    ReplyDelete
  5. makan tu mmg makan.. jgn sampai ketagih ye cik mimie sygs..!!

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda