-->
728 x 90

CARI APE TU?

Sunday, February 7, 2010

!N!LaH kAm!

Salam and Holla guys..arini aku ase cam nak merapu skit nak bercerita tentang kami gurl2 dbs sem 4 yang semakin hari semakin rapat, mesra, gumbira dan sekepala *walaupun hakikat mak bapak lain2.


First of all, aku nak knalkan kami-kami semua ni.. aku NORSHAMIMI atau lbih dikenali sbagai MIMIE mrupakan sorg yang agak pasif, x suke dgn ke'ketat'kan muke dan kuat melatah *itupun lau kena kacau la.


Kedua, mmber baik aku ZHASAZATUL SAHERA atau nma mnja dier SHASHA sorg yang agk giler2 skit otak dier, pemarah bg sapa2 yang x tau dan 1 persamaan yang agak ketara dgan aku 'SUKE MELATAH' *sbb tu kiteorg kamcing giler.


Ketiga, mmber aku sorg lagi NUR ASWANI diklgan kami dikenali sbgai WANIE sorg yang sporting, ckp slumber dan mmpunyai persamaan yang sama dgn aku dan sha"melatah" *hahaha xboleh bla kan..??


Keempat, NURSYAFIQAH atau nama comel dier AMOI gurlz yang paling riang lam klas kami kalu xde dier bosanla ari2 kami. sorg yang agak aggresif, xsuke ditegur tnpa sebab dan suke mengusik aku *sbb tu aku mkin kuat melatah.


Kelima, FARHAIN HIDAYAH atau lbih mesra dgn pgglan AIN sorg yang agak pendiam *bg sapa yg x knal die akn ckp cm2, sbnarnye talkative gak ain ni. sorg yang malu2 p pandai *pe org kte 'diam2 ubi berisi'


Keenam, WAN RAHMAH kami2 pggil dier WAN sorg yang ade pendirian, agak clumsy kkdg dan tergolong lam plajar pintar *mana x nye every sem pat dekan.


And lastly, IZNI SYUHADA akak kami didlm klas dikenali sbgai KAK.IZ *walaupun die x suke kami pggil die gne pggilan tu, p kami suke sori kak.iz..ngehngeh. sorg yang comel, lmah lembut dan bile berckp suke mnggunekan loghat klate die tu.. *adess, kkdg leh wat aku x pham.


inilah AKTIVITI yang KAMI-KAMI semua suke buat
SNAP>>>SNAP>>SNAP>>
makan-makan di KFC

after final exam~yeayh

sebelum klas MgT 300

sementara menuggu klas bermula

di LPPKP 2010-modul 2

No comments:

Post a Comment

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250