-->

CARI APE TU?

Saturday, February 13, 2010

cH!nEsE nEw YeAr

hari ini bermulanye cuti CNY aku, 12/02/10.
destinasi yang pertama bg permulaan cuti ini aku dan roomates aku WANIE
telah berhijrah ke rumah SHASHA di CERUL, KEMAMAN TRG..

kami telah bertolak pd pkul 6.30ptg dan telah tiba pda pukul 8.00mlm..
erm, ade crite yang aku nak kongsi semasa kami berhenti di TAMAN IMPIANKU.
masa tu abah sha n adik die pegi psr mlm, dan kami bertiga menanti didalam kereta.
sedg kami bertiga rancak berborak, tiba2 kami terdgrla 1 bunyi dntuman yg kuat dan jeritan kecil dr mulut sha.

ha, korg nak tau x apa trjadi...??

rupa2nye ade satu kemalangan telah berlaku. sebuah teksi telah melanggar 2 org remaja lelaki.
pergh, kiteorg yg tgok pun agak trkejut gak ar..
sorg remaja lelaki tu ok, n sorg laki x mnyedarkan diri.
seb bek ade kereta peronda yg kebetulan lalu di situ so, xde la masalah sgt..
cuma pe yg kami xtau, mcm mana xcident tu berlaku..rugi betol..

p, pe yg aku x paham ialah dorg boleh dok berbincg2 ntah pasal pe ntah..
ptutnya pegila anta dak td tu g sepital ke klinik ke, ni leh biarkan dorg terbaring kt tepi jln tu.. x pham btol aku..

ok, la tu je aku nk kongsi..nntikan blog aku yg strusnya di kg aku lak..SEGAMAT..

p/s:
1.lau ade kmalangan tu cpat2 la anta mgsa ke sepital.
2.bg knderaan yg bergerak tolongla jgn mnyesakkan ag lalulintas.
3.tolongla bertindak cepat.

4 comments:

  1. btol fifah, x pham tol kte ngan sikap org skrg ni..
    leh wat xksah jer..erm...

    ReplyDelete
  2. "cuma pe yg kami xtau, mcm mana xcident tu berlaku..rugi betol.."

    ape yg rugi nye?

    ReplyDelete
  3. yela..nk gak tau cmne leh jd..
    sapa yg salah???

    xsalahkan lau kita nk ambik tau psal bnda2 cm tu..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda