-->
728 x 90

CARI APE TU?

Monday, May 10, 2010

wah..aku dapat award..!!!

salam 1 malaysia..(^_^*)


Dgn perasaan terharu aku nk ucapkan terima kasih kepada miss ierahaziera tok award yg cantik ni..
x sangka blog aku ni terpilih tok dapat award ni..

menurut gadis ini, sesiapa yg dapat award ini kena mengikuti arahan2 dibawah:

1) kena wat post pasal award ni
2) copy gambar award cam kt atas 2
3) bg la ucapan cket dan bg link orang yg bagi award kat korang 2..
4) kena la tag 15 orang yang aku nak diberi award ni plak..

erm, award 4 beautiful blogger...aku ke blog aku ni??? hahaha..keliru sudeyh..pe2 pun aku nak ucapakn terima ksih pd miss iera haziera sekali lagi krn memilih blog aku ni..

yela kan.. blog aku ni pun bese2 jer..follower pun x ramai, baru nk berjinak2 la katakan..huhu
p, xpe org da mmberi kite kenalah menerima dgn hati yg terbuka tol x..??

arahan pertama pai ketiga aku da turuti...now aku nk beralih ke arahan keempat, cam best je arahan ni..huhuhu..
inilah masa tok aku terjah, nk mencari blog sapa yg bertuah tok dapat award ni..hehehe..

calon2 yg bertuah adalah:-

  1. adik farhan jamal
  2. miss nabilah
  3. miss boneka
  4. mr. luzfiq
  5. miss elmo-chemo
  6. cik toge
  7. mr.azim @ sue
  8. cik ailebiu
  9. mietos3
  10. mr.fizi
  11. mr. ayen maiden
  12. mr. amir
  13. mr.afiq
  14. miss. shaucup
  15. mr.didi

p/s: hope calon2 yg bertuah ni suke dgn award ni..huhuhu..=)

6 comments:

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250