-->
728 x 90

CARI APE TU?

Wednesday, May 19, 2010

jemput makan semua


salam 1 malaysia (^_^*)




sedap x lauk yang aku masak arini??hahahaha(perasan jer lebey aku ni)
lau nk tau, arini mak aku telah memberi tugasan kpd aku iaitu aku perlu masak untuk juadah tengahari..
wooo..agk mncabar, p aku suke..huhuhu (sbb aku suke memasak)(^_^*)

juadah yang telah aku msak tok tengahari td ialah ikan sardin tumis dan sayur pucuk manis masak air..huhu..(seperti dalam gambar di atas)

walaupun lauknye not so complicated p aku x ksah, yg penting aku dapat masak arini..
sebenarnye aku mmg suke masak-memasak ni..tat y bler mak aku suh masak aku ok jer..
hehehe..

p/s: korg jgn lecur air liur lak tgok msakan aku ni, lau nk rasa meh dtg umah..huhuhu

Blogger Templates

Blogger Templates

2 comments:

  1. oh....sambal sardin tu kalau makan dgn roti..wah...mmg sedap.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    CARA MELETAKKAN LINK BERSAMA KOMEN ANDA

    ReplyDelete
  2. mmg sedap nabilah..
    pai terangkat..hahahaha

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250