-->

CARI APE TU?

Tuesday, May 25, 2010

opps..apa ni???

salam 1 malaysia (^_^*)

ha, arini otak aku agak beku dan minda aku lak da membeku..
xde pe yg menarik aku nk post, juz suke2 jer ni..
benda ni pun da lama da..saja aku nk refresh blik..
ayat disebalik perkataan..(betol ke ni, lau salah betolkn yerk)

DUNHILL

D-dunia
U-umpama
N-neraka
H-hidup
I-ibarat
L-layang
L-layang

MARLBORO

M-manusia
A-akan
R-ramai
L-lagi
B-bila
O-orang
R-raba
O-orang

HACKS

H-hanya
A-aku
C-cinta
K-kamu
S-selamanya

KISS ME

K-ku
I-ingin
S-selalu
S-sayang
M-menyayangi
E-engkau

p/s: aku pun xtau dr mna ayat2 ni bleh timbul, ni pun aku tau dr akak aku..thankz ALONG

nampak sgt aku ni kuno..hahahaha
Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda