-->

CARI APE TU?

Wednesday, May 19, 2010

teka -teki, teka-tekuk..

salam 1 malaysia (^_^*)

pagi2 buta ni aku sgt2 la boring..ttiba aku tringat la psal teka-teki yg aku main ngan mmber2 aku..so, nk ilangkan boring aku pun wat la post psal entry ni..hahaha..(mmg xde keje)


soalan: ade 1 benda ni, orang yg buat tak memerlukannye, org yg beli tak mnggunakannye, orang yg mnggunakannye tak tahu apa2??
jawapan: keranda @ kain kapan.

soalan: dalam buh tembikai ade biji, dalam buah nenas ade apa??
jawapan: spongebob..huhuhu..

soalan: dalam byk2 negara, negara apa yg bnjir dulu baru hujan??
jawapan: bahrain.

soalan: byk2 kotak, kotak apa yang x boleh diangkat??
jawapan: kotak penalti.

soalan: ade 1 benda ni, badannye kurus, berekor tajam dan bermata 1..apakah ia??
jawapan: jarum..


p/s:huhu..lau korg ade teka-teki gak..meh la kite kungsi2..

2 comments:

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda