-->
728 x 90

CARI APE TU?

Saturday, June 10, 2017

Genap 6 Tahun

Salam 1 Malaysia ^_^

Alhamdulillah, hari ini 10.06.2017 genaplah 6 tahun usia perkenalan Cik Mimie dengan Incik kesayangan. Kalau ikutkan lagi lama sebab kami satu sekolah menengah dulu. Tapi, masa sekolah memang buat tak tahu jer. Bercakap pun payah, sikit pun tak tertarik orang kata. HAHAHA.. Kalau Dah Jodoh Tak Kemana la kan? Hehehe..

Sekarang pun dan 6 bulan menjadi suami isteri, InsyaAllah semoga Allah berkati dan rahmati hubungan kami sehingga ke Jannah-NYA. Adat berumahtangga, ada pasang surutnya. Semoga Allah bekalkan dengan kesabaran dan ketabahan untuk hadapi segala ujian yang mendatang. Amin :)


SELAMAT ULANGHTAHUN PERKENALAN KITA SAYANG :) Semoga kasih sayang dan cinta antara kita tak pernah kurang. Harap kita dapat menjalani kehidupan kita bersama-sama hingga ke akhir hayat. MAMA SAYANG PAPA!!

P/s : Incik kesayangan tak pernah lupa tarikh ni sebab selama 6 tahun, setiap bulan kami akan wish happy monthiversary kami. hahaha.. mungkin ini satu tips untuk lelaki tak lupa tarikh penting. ^_-

5 comments:

  1. Wahhhh kawan sekolah. So sweet cik Mimie and husband ❤

    ReplyDelete
  2. wahhh lama dah tu... happy anivasary CM

    ReplyDelete
  3. Wah.. Tak sangka rupanya Cik Mimie dah kawin Eh.. Laa, Kak wana ketinggalan sangat.. Huhu..btw, tahniah Dan moga kalian kekal till jannah.. Amin..miss u!!

    ReplyDelete
  4. Happy 6th Anniversary, Cik Mimie :)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250