-->

Pages

CARI APE TU?

Friday, August 26, 2016

Segmen Bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016

Salam 1 Malaysia ^_^

Segmen bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016 kembali untuk lagi untuk menggantikan bloglist bulan Julai & Ogos. Bagi yang tak sempat sertai bulan Jun hari tu, boleh cuba sertai bulan Ogos ni. Kalau sudi, berminat dan nak memeriahkan segmen ni jemputlah sertai ramai-ramai ye. Segmen simple je. Cuma perlu buat entry dan copy & paste je. Pemilihan 10 blog melalui random.org.

KLIK BANNER UNTUK SERTAI SEGMEN


TAMAT : 29 OGOS 2016

Langkah Penyertaan Segmen
1. Buat entry bertajuk : Segmen Bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016
2. Copy coding yang disediakan dan paste di ruangan HTML entry
3. Publish dan tinggalkan link entry dalam kotak komen di entry asal Segmen Bloglist Azhafizah.com Sep & Oct 2016

Terima kasih atas sokongan semua ^__^

9 comments:

  1. Hi. Singgah sini xD

    http://yumeedream.blogspot.my/2016/08/segmen-bloglist-azhafizahcom-sep-oct_23.html

    ReplyDelete
  2. singgah sini hehe
    http://hatinufid.blogspot.my/2016/08/segmen-bloglist-azhafizahcom-sep-oct.html

    ReplyDelete
  3. Datang dari segmen yang sama
    http://www.kisahsidairy.com/2016/08/segmen-bloglist-azhafizahcom-sep-oct.html
    all the best ye..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam sejahtera.

    Terima kasih menyertai segmen ini. Senarai peserta dah update. Semak jika nama blog tidak disenaraikan. Selamat berblogwalking ^__^

    http://www.azhafizah.com/2016/08/senarai-peserta-segmen-bloglist.html

    One love,
    admin
    azhafizah.com

    ReplyDelete
  5. Cikla singgah dr segmen sama. Maaf lmbt blogwalking...

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda