-->

CARI APE TU?

Tuesday, March 25, 2014

Pray For MH370

Salam 1 Malaysia T_T

Malam tadi kita telah dikhabarkan berita perkembangan terbaru mengenai MH370 oleh Y.A.B Perdana Menteri kita Dato Seri Najib Tun Razak. Menurut beliau lokasi terakhir penerbangan MH370 adalah di selatan lautan hindi dan semua penumpang & krew terkorban.

Di kesempatan ini Cik Mimie ingin mengucapkan ucapan takziah buat seluruh keluarga/waris penumpang dan krew yang terlibat dalam nahas penerbangan MH370 ini. Marilah kita semua berdoa dan sedekahkan Al-Fatihah buat saudara kita agar mereka semua ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Cik Mimie berharap agar Allah S.W.T dapat mempermudahkan operasi pencarian kotak hitam (Black Box) bagi merungkai semua persoalan mengenai nahas penerbangan MH370 ini.

Walaupun tiada saudara-mara/sahabat Cik Mimie yang terlibat tapi kesedihan ini dapat dirasai oleh semua rakyat dari seluruh dunia. Let Pray For MH370. 


P/S: Al-fatihah buat semua penumpang & Krew T_T

Perkembangan selanjutnya DISINI

4 comments:

  1. moga2 deme ditempatkan dalam golongan oghang yang beriman... Amin...

    ReplyDelete
  2. cik mimieee.. rindunyee.. lama tak dtg kt blog ni .. uwaaaa.. sht ke.. add la kte ade fb baru.. :)

    ReplyDelete
  3. naz wan: Lama kan x terjah sini..heheh Cik Mimie pun da lama x berblogging ni..Cik Mimie sihat2 je.. cik Cahaya mcm mana? T Cik Mimie add fb tu ye :)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda