-->

CARI APE TU?

Friday, June 15, 2012

Leganya Rasa....

Salam 1 Malaysia ^_^

Hai blogger2 sume..salam petang jumaat =).
Erm, hari ini Cik Mimie tak keje, cuti.... yyeeaayyhh!! dapatlah berehat sikit ^^,.

Berkaitan dengan tajuk entry hari ini. Leganya Cik Mimie rasa, rasa macam nak minum air coolblog puas2, then, rasa nak guling2 di atas tilam yang empuk!! hohoho...
Nak tahu sebab pe? sebab Cik Mimie da lulus ujian menunggang motorsikal kelas B2 hari ini..
Perghh!! gumbira tak terkira...=)

Tak sia-sia berlatih setiap hujung minggu, mengorbankan masa rehat Cik Mimie.
Hasilnye? berbaloi-baloii =)

Pasni dah tak payah pergi latihan lagi.. Kepada My sayang, sekarang saya dah boleh bawa awak..
hahahaha =P

Hari ini 15/06/2012 bertempat di , SEKOLAH MEMANDU TAMAN HIJAUSEGAMAT, JOHOR. Seramai 71 pelatih telah berkumpul untuk menduduki ujian menunggang motorsikal. Cik Mimie adalah orang yang ke-49 yang diuji =)

Alhamdulillah, sumenye berjalan dengan lancar dan Cik Mimie telah LULUS dan mendapat lesen
|
|
|
V


ok, itu je nak beritahu =P sampai berjumpa lagi di lain entry..=)

p/s: Pasni nak ambil lesen kereta pulak..=S

5 comments:

  1. pikiranku cerah bila mampir kesini..senyum deh

    ReplyDelete
  2. toko baju muslim murah: mekasih mampir ke sini..senyum selalu =)

    ReplyDelete
  3. hai mbak, lama ngak update?
    masih inget aku nggak?

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda