-->

CARI APE TU?

Wednesday, January 25, 2012

rindu koranggggg!!!!!

Salam 1 Malaysia ^_^

Cik Mimie tak nak cakap banyak2 kat entry ni.
Juz nak menujukan sebuah lagu ni khas buat rakan-rakan sekolej Cik Mimie dulu.
Tak tahu la kenapa Cik Mimie rindu sangat kat dorg semua..

Guys!! gudluck ok in your life.. Jangan pernah lupa kat aku tau!! Siyes!! Aku rindu dengan kenangan kita masa kat kolej dulu... :')


Kerjasama Bergandingan Tangan
Tiap Masa Setiap Ketika
Lerai Dendam Hilanglah Sengketa
Agar Hidup Aman Bahagia..

Handai Taulan Jangan Kita Lupa
Susang Senang Rentasi Bersama
Balas Segala Jasa Mereka
Untuk Ayah Bonda Tercinta..

Sebangsa Bawah Satu Dunia
Serumpun Citra Hidup Kita
Biar Berbeza Asal Kita
Ukhuwah Harus Kita Bina
Walau Usia Jadi Ukuran
Moga Dirahmati Selamanya..

Aur Dan Tebing Hidupnya Sehati Sejiwa
Putusnya Air Jika Air Tidak Mengalir
Itulah Hakikatnya Kita
Yang Saling Memerlukan
Yang Susah Sama Dihulurkan
Sama-sama Disyukuri Hidayah-Nya

P/s: Berkawan biar beribu, bercinta biar pd yang satu *ayat klise pun klise la..hahaha

2 comments:

  1. kire ditujukan kan member mase blaja r ni? baru nak tumpang same.. T_T

    ReplyDelete
  2. rindu korang gak..sape yg nak kawen tu contact2 la..leh buat mini reunien..hehe

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda