-->

CARI APE TU?

Sunday, July 3, 2011

Sakit Hati!!

Salam 1 Malaysia ^_^

pergh, siyes!! tengah sakit hati sangat-sangat ni. Siapa yang tengok perlawanan bola untuk Pra-Kelayakan Piala Dunia di antara Malaysia vs Taipei tadi pasti sakit hati jugak. Bukan dengan pemain bola, tapi dengan referee yang jelas-jelas nampak berat sebelah (bias). Bila pemain Malaysia buat salah sikit terus angkat kad kuning, bila pemain Taipei buat salah tak angkat apa2 kad pulak. Wooo sakit hati gile Cik Mimie *rasa cam nak on-off, on-off je tv kt rumah ni.

Tapi, nak buat macam mana. Nasib tak menyebelahi Malaysia. Perlawanan tamat dengan keputusan rasmi Taipei 3 dan Malaysia 2. Terima kasih kepada Aidil Zakuan dan Safiq Rahim atas goal yang disumbangkan.

MALAYSIA BOLEH!!!

p/s: Tahniah MALAYSIA kerana mara ke perlawanan seterusnya =)

2 comments:

  1. bola tu kan bulat
    tu yang x boleh jangka tuu nak menang/kalah...
    hehe

    ReplyDelete
  2. Adam Idris: hahahaha..cmner lau bole 4 segi? leh agak ker??

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda