-->

CARI APE TU?

Friday, January 6, 2017

'Back To School Giveaway by Abam Kie'



Salam 1 Malaysia ^_^

Hai Uolllss..... Agak lama Cik Mimie tak aktif dalam dunia blogger ni kan? Nak dijadikan cerita, hari ini Cik Mimie dapat invitation dari blogger Abam Kie untuk join GA anjuran beliau. *Terima kasih Abam Kie sebab invite Cik Mimie. So, bagi tidak menghampakan beliau Cik Mimie akan support dan join GA yang sangat mudah ni. Kepada U olls.. apa tunggu lagi? Jom, memeriahkan GA ni. Syarat mudah je Abam Kie bagi :D


GA ini akan berlangsung bermula dari hari ini 06/01/2017 sehingga 31/01/2017. Abam Kie mencari 5 orang pemenang bertuah bagi GA ini dan setiap pemenang akan mendapat sekeping magnet peti sejuk dan sebuah notepad. Wow, best kan?

Ha, ada lagi tau!! bagi peserta paling pantas dan terakhir secara automatik akan menerima topup bernilai RM5. Terbaiklah Abam Kie. *Cik Mimie bukan yang terpantas dan terakhir..hehehehe

p/s : Abam Kie target 50 penyertaan, kalau lebih dari 50 akan ada penambahan hadiah :)

13 comments:

  1. Assalamualaikum. Terima kasih kerana sudi menyertai GA Abam Kie. Selamat maju jaya dan semoga tuan/puan berjaya menjadi pemenang bertuah nanti. In Shaa Allah.

    ReplyDelete
  2. DSYS

    https://belogsjm.blogspot.my/2017/01/back-to-school-giveaway-by-abam-kie.html

    ReplyDelete
  3. good luck..
    http://aimanziyad.blogspot.my/2017/01/back-to-school-giveaway-by-abam-kie.html

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/01/back-to-school-giveaway-by-abam-kie.html

    selamat berjaya

    ReplyDelete
  5. salam singgah dari segmen yang sama
    http://www.kisahsidairy.com/2017/01/back-to-school-giveaway-by-abam-kie.html
    all the best

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum. apa khabar cik mimie? maaf lama sangat hilang. hehe. lama x join GA. :')

    ReplyDelete
  7. Salam Blogwalking dri segmen yang sama !

    ReplyDelete
  8. salam cik mimie apa khabar sihat?

    lama tak singgah sini


    semoga berjaya dan semoga kembali bersemnagat menulis blog

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum.. lama kak Rose tak singgah sini :)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda