Salam 1 Malaysia ^_^
Hai u oll, selamat pagi :) Semoga hari ni lebih baik dari semalam! Ha, nampak tak tajuk entry Cik Mimie tu. Hehehehe..happy giler ni sebab Cik Mimie dah dapat teman baru. Ingat tak entry
RETAK HATIKU T_T *kalau tak ingat boleh klik tajuk tu.
Sabtu hari tu, semasa Cik Mimie beli barang2 untuk rumah terbuka. Cik Mimie pergilah satu kedai ni saja nak usha-usha orang kata. Tetiba berkenan pula hati ni dengan A388T. Apa lagi, telefon Incik Kesayangan suruh dia datang and minta pendapat dia. So, tunggu punya tunggu Incik Kesayangan pun sampai. Terus heret dia pergi kedai tu..HAHAHA..Dia pun belek-belek, tengok-tengok then cakap OK.*gembira tak terkata Cik Mimie.
Yeeaaayyyhhh!! dah dapat pengganti dah. Ini dia A388T yang Cik Mimie maksudkan tu :)
Ini pula sedikit Review untuk Model Telefon Lenovo A388T
- Colour Black & White
- Non-contract mobile phone version of the machine
- Single card dual-mode network mode (TD-SCDMA/GSM)
- Support for mobile operators to 3G (TD-SCDMA), mobile 2G / Unicom 2G (GSM)
- Andrews Android 2.3 operating system
- Smart System Interface Samsung Touchwiz user interface
- Quad-Core CPU cores
- CPU frequency 1.2GHz.
- Running memory (RAM) 512MB
- Memory card MicrroSD (TF) card expansion card quote View
- Battery type Lithium Battery
- Network standard network parameter TD-SCDMA 2010-2025
- Support band Mobile / Unicom 2G: GSM 900/1800/1900MHz mobile 3G: TD-SCDMA 2010-2025
- Data services GPRS / EDGE / TD-SCDMA
- Exterior design dimensions (L * W * H) 145.5 × 73.8 × 10.6
- Weight 181 g
- Body material plastic (ABS)
- Screen parameter Screen siza 5.0 inches.
- Resolution of 480 × 854 (FWVGA)
- Screen material TFT
- The number of pixels 196 PPI / inch
- Touch type capacitive touch screen
- The main camera main camera Pixels 5.0 million pixels
So, far Cik Mimie guna ok dan sangat-sangat berpuas hati :) Barulah boleh sambung BW and Update entry..Yeaayhh!! :) Oh, lupa kalau u oll nak tengok kualiti gambar dia boleh klik dekat entry ni
Happy Birthday Incik Kesayangan gambar-gambar dalam entry tu Cik Mimie guna A388T ni :)
Credit Review
p/s: Thank Incik Kesayangan :) ILYSM