-->
728 x 90

CARI APE TU?

Showing posts with label zhang han. Show all posts
Showing posts with label zhang han. Show all posts

Wednesday, January 26, 2011

"Fall in Love" Buat Cik Mimie Tak Boleh Tidur

Salam 1 Malaysia ^_^

Ehem..ehem..entry pada hari pertama di kampung.
Alhamdulillah Cik Mimie sudah selamat sampai di kampung pukul 9.00 malam tadi
perjalanan sangat lancar dan penumpang dalam bas pun tak sampai 10 orang.
So, Cik Mimie dapat extra 1 seat kosong sebelah seat Cik Mimie. *giler best landing dalam bas tadi nasib baik takde cecair yang mengalir dari mulut.hahaha..

Ok, habis cerita pasal balik kampung ni.
berbalik kepada tajuk entry "Fall in Love" buat Cik Mimie tak boleh tidur.
Apa?? Cik Mimie fall in love?? dengan siapa??
mesti u all nak tahu jawapan dia kan?? kan??
wek =p tak nak bagi tahu pun..ngeh3x..*giler kijam Cik Mimie ni..hehe..

Actually, Cik Mimie dah fall in love dengan 2 jejaka ini.
Siyes!! Cik Mimie tak tipu.
dorang ni comel + hensem sgt..Adess! tiap2 malam Cik Mimie tak boleh tidur, mesti nak tgok muka dorang dulu.*kronik da kan??
nak tahu sapa mereka?? mereka ialah.....
|
|
|
|
|
||||||||
|||||
||
|
Dennis Oh

dan

Zhang Han

Hensem kan mereka?? *tolong jangan sesekali nak kebas mereka dari Cik Mimie. Nanti Cik Mimie babab sorang2..=p

Mereka berdua merupakan pelakon bagi drama "Fall in Love"
sebuah cerita mandarin bergenre romantik.
*Ok sekarang Cik Mimie dah giler dengan cerita ini.. sebab cerita dia best sangat2!!

Fall in Love

Sinopsis:-
- Qin Qing tinggal bersama sebuah keluarga kaya. Ketika usianya 12 tahun, dia dan keluarga kayanya telah mendapati bahawa Qin Qing telah tertukar dengan Mi Li seorang gadis malang yang lain ketika mereka baru dilahirkan. Selepas mengetahui hal sebenar, kedua2 keluarga tersebut telah bersetuju untuk menukarkan mereka berdua ke identiti yang sah. Qin Qing dan bekas abangnya Qin Lang sangat rapat, keduanya tidak boleh melupakan antara satu sama lain bahkan selepas 10 tahun. Akhirnya setelah 10 tahun pemisahan, Qin Lang kembali untuk mencari Qin Qing dan mereka berdua telah jatuh cinta.

*cerita ini kalau u all tengok ala2 cerita Autumn In My Heart

best sangat!! ^_^

p/s: berangan-angan jadi Qin Qing...lalalala

source: disini
300 x 250