-->
728 x 90

CARI APE TU?

Showing posts with label art. Show all posts
Showing posts with label art. Show all posts

Wednesday, November 26, 2014

DIY Fruit Art


Salam 1 Malaysia ^_^

Hai U olls, Cik Mimie just nak kongsi beberapa gambar DIY untuk buah-buahan yang Cik Mimie jumpa masa tengah stalker FACEBOOK memang awesome orang yang buat ni. berseni sungguh tangan dia..hahah kalau Cik Mimie hancur buah-buahan tu semua.









Siapa-siapa yang kreatif tu boleh cuba buat DIY ni..heheh..mana tahu boleh buat untuk hantaran dan jugak makan beradab untuk majlis perkahwinan...weeee...

p/s : Tangan Cik Mimie tak berapa nak berseni..hehehe
300 x 250